dijous, 4 de juny del 2009

GENT DE SANAUJA - MIQUEL CASALS

Si us agrada el mon de la ràdio, i si voleu veure una exposició bonica d'aparells antics, no dubteu en preguntar pel Miquel Casals si us apropeu al poble segarrenc de Sanaüja, us podrà donar una bona xerrada de la construcció i manteniment dels seus aparells.

El que es despren d'una xerrada amb el Miquel és el seu amor i dedicació al món dels aparells de ràdio antics. Veure aquestes fotos es tornar enrere en el temps i una mostra de com recuperar-los.

En aquesta web trobareu una mostra de la seva feina:






6 comentaris:

  1. Impresionant col·lecció Miquel!!! Josep Lluís, digue-li si us plau que potser algún dia (tot i quedar-me una mica lluny) m'hi passo per la Segarra per a què m'ensenyi cosetes sobre vàlvules, que és com funciona el meu amplificador de guitarra i n'hi ha ben poca gent avui dia que en sàpiga de manteniment.
    M'he enamorat de l'amplificador de làmpares Majestic que té!!!

    Salut
    Furi

    ResponElimina
  2. Gràcies Miquel per compartir amb la resta del món la teva passió. La teva col·lecció és com una petita màquina del temps que ens ajuda a comprendre que l'empeny de l'èsser humà per comunicar-se més i millor no va arribar només amb Internet. I que hi ha d'altres tecnologies que s'han de continuar valorant.

    Una abraçada des de L'Hospitalet!
    Enric Mangas (Òmnia de Gornal - L'Hospitalet del Ll)

    ResponElimina
  3. Molt guai ets un autentic crac de les maqiunes del temps aixo es una gran col.lecció que no es veu cap lloc.Un saludo

    ResponElimina
  4. Una col·lecció que mostra anys de treball i de passió! Increïble! Gràcies per compartir-la.
    Al meu avi que viu a Saragossa i no te ordinador, li encantarà! Li portaré la foto impressa.
    ;-)
    Esther

    ResponElimina
  5. Ostres quina col·lecció!!!! Això m'agradaria tenir a mi però en ordinadors personals i consoles de videojocs retro, i en pingüins, naturalment... De moment podeu veure alguns dels meus pingüins al meu perfil de Facebook!

    ResponElimina
  6. Gracies a tots pels comentaris, si veniu a Sanaüja us enseñare els
    aparells. Miquel

    ResponElimina